Tyra Cajsa Heidie Tolshagen

Blir våran prinssesas namn. Vi är nu inne på 3:e dygnet. Vi har sovit inatt hemma kom hem kl 14,00 ca igår. Kl 18,00 kom mina föräldrar och bröder med familj så det blev high life där ett tag och det tog lite på krafterna kännde jag. Natten har varit den värsta imitt liv. Cajsa har viljat äta 2 gånger i timmen och Eddie skulle sova hos mig jag svettades som en gris, så kl 02,00 tog Andreas med sig Eddie ner i källaren och la sig och sov. De får sova där ett par nätter tills vi har kommit in i rutin med ammning och så....  kl va nog 06,30 när vi äntligen somnade och vaknade kl 09,30 sen sov jag en stund till mellan 11-12.00 så mycket sömn har det ju inte blivit sedan vi kom hem skulle nog ha stannat 1 eller 2 nätter till på BB. Smart att vara efter klok.
Annars så går allt jätte bra hemma. Eddie älskar Cajsa han pillar och pussar på henne.




Hemma och innanför dörren.



Puss på dig syster.



Stolt mormor.



Den fina tårtan Cajsa/ vi fick!!
Och så fick hon ju en massa annat fint. Rosa gosig filt, strumpor, strumpbyxor,fint sett från Esprit, skor,vit gosig vinter overall. mm



Kommentarer
Postat av: Tolis

Va fina namn! :)

2011-10-17 @ 13:35:16
URL: http://carolinetolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0