5 veckor kvar.

Ja nu går jag in i vecka 35 så snart bara 5 veckor kvar tills bebis kommer. Denna månad tor jag allt kommer att gå fort. Nu är vi redan inne i September månad och hösten är på insprång.
Men idag har det varit kanon fint väder sol och 25 grader så hoppas att det håller i sig ett litet tag till.

Helgen som varit..  Andreas har jobbat natt så han har man inte sett så mycket av.
I fredags så gick vi till öppna förskolan. Hälsade på hos mamma och pappa en sväng på kvällen.
Igår så kom Sara till mig kl 9,30 och så åkte vi på IKEA loppis fikade och bra&begagnat när vi kom hem så gjorde vi tacopaj. Sen så sov jag och Eddie 2 timmar. När vi vaknade kl 15,15 så hade Andreas gått upp och vi gick ner till Tenhultsdagen. Eddie fick hoppa lite hopp borg sen gick vi hem och åt kvälls mat och duschade.
Idag så gick vi med Sara och Oliver till lekparken på förmiddagen åt middag sov några timmar sen hem till min kusin Maria Eddie lekte lite till sen gick vi promenad med Sara och Oliver ner till Konsum, handla lite och åt en glass i solen.

veckan som kommer.
Vi kommer nog att gå till öppna förskolan varje dag 9-11,30 Så Eddie fiår leka och busa av sig. När vi kommer hem så har Andreas maten klar så då äter vi sen så går jag och eddie och lägger oss och sover någon timme eller två..
och så hittar vi på något kul på eftermiddagen innan det är dax att komma i säng innan kl 20,00 på kvällen för Eddie.
Det är ungefär så här de senaste 2 veckorna har sett ut, skönt att ha lite rutiner. Jag tycker att det är väldigt skönt att få sova en stund på dagen för på nätterna så bara ligger jag coh vänder och vrider på mig.. Har också varit stenhård nu på att Eddie ska somna innan kl 20,00 på kvällen går ju inte att ha han uppe halva kvällen då får man ju ingen egen tid.

På tisdag kväll så ska jag på en mamma träff och tjöta lite.
På onsdag ska ag och sara på bio.
Och på fredag ska jag och Andreas på bio.
och på lördag ska jag på fest ( min faster fyller 50 år och hennes gubbe 60 år.) Men Andreas får stanna hemma med Eddie.
så har en hel del att se framemot på kvällarna.



Bild tagen på magen nu ikväll.



och en framifrån..

puss hej.

Kommentarer
Postat av: mamma

och fredag ska mormor gosa med Eddie när mamma o pappa är på bio...

2011-09-04 @ 22:32:02
Postat av: Ullrika

ja nu är de inte långt kvar :)

2011-09-05 @ 09:22:37
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0