Bada och bastu.

Ja idag så har vi varit och pantat, handlat ätit tacos. När jag satt vid datortn på eftermiddagen så klippte Andreas gräset och Eddie hjälpte till.  Kl 17,30 så åkte vi ner till mamma och pappa och badade i deras pool. Sen så bastade vi en bra stund och så fick vi kvällsmat efter det så en riktigt bra avslut på söndagskvällen blev det. (och mysig).
Eddie däckade på 2 röda i sängen när vi kom hem och efter en flaska välling. Jag hamnade här och Andreas spelar tv spel. Men vi ska snart ta och titta på idol eller true talang har satt det på inspelning, bra att titta på det lite senare så man kan spola förbi reklamen.

I veckan som kommer nu så jobbar Andreas eftermiddag.
Det blir nog till att gå en del till öppna förskolan tror jag.
På fredag ska vi till mvc och göra ett ultraljud för att se hur bebisen ligger.. ( kanske skulle ta och fråga efter könet?!) Fast det får de ju inte säga här men vi vet ju hur det såg ut på Eddie så vi kan ju bara be henne att köra lite "däröver"...
Sen så åker vi upp till svärmor och svärfar i Finnerödja och blir borta ett par dagar. Det blir sista gången innan bebis kommer sen åker vi inte förens till jul. ska bli kul att se Eddie lilla kusin Wilma och se hur mycket hon har växt på en månad.

nej nu ska jag inte soff läge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0