Borta bra men hemma bäst.

ja nu är vi hemma igen. Vi va hos Andreas föräldar fredag till tisdag så nästaen en vecka blev det..
Kom hem 17,30 tisdag kväll kl 18,30 va jag i kyrkan hus på mamma träff och fick lära mig att virka så har börjat på min andra bulle nu. Ska försöka få ihop ett helt kaka fat med olika kakor.
Igår så va vi på öppna en kort sväng Eddies humör var inte det bästa så vi va hemma innan kl 10,00 jag tog med han raka vägen upp till sången och så sov vi till kl 13,00 så 3 timmar blev det och det var nog det han behövde.
Han har vaknat kl 06,00 nu i 2 veckor.. Börjar att bli lite jobbigt. Sen på kvällen så åkte vi ner till mamma och badade och bastade. Det va skönt..

Idag så va Sara ledig så vi gick till det nya öppna förskolan som ligger i det nya vårdcentralen. Det va super fint och fräscht.  Det är öppet mån, ons,tors och fredag 9-12 och på tisdagar 12,30-15,30. och idag va Eddie på mycket bätter humör han somnade i vagenen på vägen hem så nu har han sovit i en timme.

Vi ska strax äta Andreas har gjort långkok idag ska bli gott det!!


Imorgon är det fredag igen. Har inget planerat på dagen men på kvällen ska jag ut och äta på Soya med "gamla" syjuntagänet vi har nog inte setts på 2 år. Det ska bli trevligt vi 10 tjejer..

Och på löradg äntligen så ska vi på bröllop Frida och Peter ska bli äkta makar.. Ska bli fint..

puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0