Middag, utgång och bröllop!!

Japp så är det.
I fredags så träffades vi ett gäng tjejer hemma hos Lizette på en för drink innan vi åkte in till stan och Soya. Vi hade bokat bord till kl 18,30 Vi blev 9 st totalt. Vi åt mongolisk buffe det va jätte gott och mättande. När vi va klara vid 20,30 va det några som ville gå vidare så vi alla hängde med till Harrys. Gratis innan kl 21,00. Det var live band som uppträde vi fick tag i ett bord och pratade, men jag och Sara åkte hem i tid och va hemma strax efter 22,00.
( Sara skulle jobba på lördagen och jag på bröllop.)


Lördag. Frida och Peter blir herr och fru Enbjärde.

Vi lämnade Eddie hos mamma och pappa kl 13,00 sen stressade vi iväg till Nydala kloster kyrka. Vigsel cermonin började kl 14,00. De va så fina. När kyrkan va avklarad så åkte vi till Värnamo och Scandic där festen skulle hållas.
Allt va så himmla bra planerat med tal, spex och god mat så det va inte tråkigt en sekund.

Strax efter 22,00 så var det bröllops vals och festen i full gång.
Men kl 00,00 så orkade jag inte mer och vi begav oss hemmåt.
( Trrode min rygg skulle gå av och ont i benen hade jag.)
Väl hemma så somnade vi kl 01,00 och vaknade idag 11,15 skönt att få sova ut, känner mig nästan lite bakis. ...

Idag kl 14,00 ska vi hem till mamma och pappa på middag och hämta hem lill plutten som man börjar att sakna nu.



Detta kort gjorde jag till brudparet.



Efter vigseln. Lilla Haldora va också med sa inte ett knyst i kyrkan.



Så fina så.



Jag fick va med på en bild också!!



Tårta!! Super god ångrar att jag inte tog en bit till.



Andreas målar.



Bröllopsvals!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0