Bild bomb.



Här kommer det en bild på staketet som jag lovade men det är inte riktigt färdigt här. Vi har satt på knoppar också. och det härt är ju bara på ena sidan..



Eddie kör bil med killarna på Öppna förskolan. det här får bli ett riktigt bild inlägg.



En blomma som vi har i köket innan den har slagit ut.



Och efter. Jusst nu har blomman 3 st sånna hära klassar på sig..



På Tenhultsdagen så hoppade Eddie i hoppeborgen.



Det va ju så roligt.

I veckan så har vi köpt nya möbler till hallen.



FÖRE.



EFTER.

Blev jätte sugen på att måla hela hallen vit och gör en ny fond vägg.
Men det är nog inget projekt jag ska ge mig på jusst nu.



Jag va på fest igår. Min faster har fyllt 50 år och hennes gubbe 60 år.
96 pers kommer . God mat och dricka fick vi och så blev det dans till The ROX.



Så här såg jag ut.



På dagen igår så va det öppet hus på Naturbruks gymnasiet.
Här tittar Eddie och Andreas på kalvarna. Vi fick se en helt nyfödd kalv. så söta va de..



Idag så åkte vi till City gross och pantade 10 säckar Fick ihop 982kr.
Så vi passade på att gå in och handla lite, när jag betalade så gick det på 978kr.
Snacka om perfekt tajmat.. haha

Och vi som bara skulle köpa blöjor men nu så behöver vi inte handla på ett tag..
Eddie tyckte om att åka i vagnen med då han fick köra bil och äta bulle som de bjöd barnen på..

Puss hej allt för denna gång..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

fint de vart i hallen :)

2011-09-12 @ 16:31:58
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0