Torsdag den 15:e September.

Japp det är det idag.


Idag fick jag sovmorgon skönt gick upp kl 09,00 medans Andreas gick upp kl 06,00 med Eddie. Men det har jag ju gjort hela veckan så lite rättvist ska det va.


Idag så fick vi lön så jag har betalat alla räkningar.. Hade många denna månadern.

Och så har vi varit på A6 en sväng. Shoppade lite. Fick mig ett par rejäla vinter känger för 99kr på Jula. Kan va bra att ha när det är snö, regn och slask ute..och så köpte jag så mysiga kläder till Eddie en röd/grå randig farfarsbody och passande byxor i fleece.

Nu ska vi titta på Robinsson.

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

när kommer ni i morgon ? Mattias jobbar kväll men vi kanske kan ses på lördagen ? kram

2011-09-15 @ 20:56:56
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0