240kr

Ja 240 kr rikade blev jag idag på grejerna som blev sålda igår på bytardagen var nere och hämtade pengar och saker som inte blev sålda kl 16.00. Träffade Erika där hon blev intresserad av en av grindarna jag inte sålt så då blev jag ytterligare 120 kr rikade. Så sammanlagt 360 kr och det var ju bra!
När jag var klar där så åkte jag hem till mamma med barnen fikade och tjötade lite va hemma igen strax innan kl sju. Eddie har inte sovit middag idag han somnade nästan strax efter kl sju med sin välling i soffan men när jag satte på han pyjamasen så blev han pigg igen. Vi har nattat om han 2 gånger men han vägrar att somna så nu sitter han i lekrummet och har fullt upp. Han har varit en riktigt liten ligist idag så jag är så trött i huvudet..
Och Cajsa hon är pigg hon med.

Imorgon blir det nog öppna en sväng..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0