Från kalas tills idag.

Ja i lördags så hade jag och min bror kalas ihop. Det var super mysigt men när vi tände grillen så började det att ös regna och åska.. Vi var hemma igen kl 21.00 andreas gick iväg på fest och jag försökte få barnen i säng.
I söndags sa var jag och barnen ute och grejade i trädgården medans Andreas sov.. Sen var vi inne och myste då det började att regna och åska igen..
I måndags så var det full rulle. Kl 10.00 kom Anneli vi fikade och gick promenad sen kom Linus på lite fika och kl 17.00 kom Karin vi myste och tittade på tv. Karin sov över så det var skoj. Min bror Niklas fyllde 31 år och Andreas bror Mattias fyllde 30 år så grattis till de.
Kl 8.00 tisdag morgon så tog Karin  bussen till skolan. Och jag gjorde iordning barnen och lämnade Eddie hos Susanne. sen gick jag hem och grejade i trädgården och myste med Cajsa. På kvällen bakade jag annanaspaj och så kom annelii och fikade  och tittade lite på tv.
Idag så kom Linus hit runt tolv snåret åt mat och fikade lite han hängde med och hämtade Eddie. Sen när vi kom hem igen så satte jag igång och bakande bullar och Linus gjorde negerbollar.
Nu sover barnen och jag funderar också på att gå och lägga mig. Är evigt alltid trött.

Imorgon så fyller jag 29 år. Få se om min man kommer ihåg det, (för det gjorde han inte förra året)....
Nästa år när jag fyller 30 då blir det party party!!

Som ni kanske förstår så jobbar Andreas eftermiddag denna vecka så han har man inte sett mycket av. Eddie har inte sett han på 2 dagar då andreas sover länge...  Jag har redan hunnit lämna Eddie när Andreas kommer upp. Och kommer hem sent. Jag sover också när han kommer hem 22.30

Thats life!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0