Jobbiga natt..

Igår så var det 4:e dagen som Eddie inte sov middag. Då har han somnat 19.30 och vaknat kl 7 så vi tänkte att han kanske skulle sluta sova middag, men igår så var han så grinig och kinkig hela eftermiddagen och han somnade kl 17.30 vilket slutade med att han ville gå upp kl 04.00 imorse.. Men nej nej nej det är fortfarande natt då!! Så jag fick han till att somna om till kl 07 efter en flaska välling skönt! In
att så sov barnen hoss mig i sängen. (Andreas sover i källeran dax för natt helg snart) De låg på varsin sida om mig och de krånglat sparkat mig.. Trodde jag skulle ge upp där ett tag..

Blir nog till att sova middag idag..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Ronja är lika dan, hon sover bara middag vissa dagar.. De märks på henne när de verkligen behövs..

2012-04-12 @ 10:01:12
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0