Lördag.

Idag så gick vi upp kl 06.30 oc h åkte till loppisen sen när vi kom hem så gick jag och Eddie ut och hjälpte grannen med granarna. Cajsa stannade innen med Andreas.  Vi var ute i nästan 2 timmar. Eddie somnade kl 12.15 och sover än. Cajsa vaknade precis efter att ha sovit nästan 2 timmar.. Nu är Andreas ute med grannen och tar ner det sista körsbärsträdet. Alla de sista granarna är fällde så nu är det väldigt ljust och mycket insyn på våran trädgård. Vi har bestämt att vi ska pantera tuja häck sen så det blir nog bra om några år när den har växt till sig.



Ja lite bilder från trädgården.

Säger bara att det kommer bli många körningar till tippen framöver då berget med granris bara växer och växer...

Nästa vecka så fyller både jag och min bror år. Så vi ska slå ihop och ha ett kalas tillsammans idag hos min bror.. Vi ska grilla hamburgare och korv till barnen och så har jag bakat tårta och kakor. Ska strax ta och dekorera tårtan så ni ska få se en bild på den sen. Ne nu är det bästa jag sätter fart ska vara hos brorsan kl 16.00

puss hej..



Fredags myset igår. Chokladpudding  med vispgrädde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0