Måndag

Ja igår så hade jag bestämt mig för att Eddie ska sluta sova middag.. men men.. Vi var och lekte hos barnens kusiner och i blev även bjudna på mat så vi var borta hela förmiddagen kom hem kl två och tio över två låg Eddie och sov i soffan helt slut. Tänkte att jag skulle väcka han kl tre som vanligt. Men Cajsa somnade så då la vi oss också i soffan och så vaknade vi alla kl 17.00 även Andreas. Så Eddie sov 3 timmar och sent.  kl 22.30 somnade han igen.. Får göra ett nytt försök idag. Eddie är hos Susanne idag för imon är hon  ledig. nu är det en kille här och klipper våra äppelträd då har vi lite att pyssla med när Eddie är hemma igen.



Så här fin var Cajsa igår.



Då blev Eddie avundsjuk och skulle också har rosett på huvudet.



Middagsbordet hos Nilklas och Petra.



Så här däckade Eddie i soffan igår.

Annars i veckan så är det inget planerat förutom till helgen. På fredag kommer barnens farmor och farfar hit vilket vi talat om för Eddie han frågar varje dag när de kommer. De stannar tills på lördagen. sen på lördag eftermiddag ska vi ha kalas för mig och min bror för vi fyller nästa vecka..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0