Onsdagen den 11:e April.

Ja nu har halva veckan gått redan..

Eddie har varit hos Susanne igår och idag och imorgon är det dax igen och de ska till skogen som vanligt på Torsdagar.

Igår när Eddie var iväg så passade vi på att storstäda här hemma och det var välbehövligt. Cajsa var go och glad som vanligt och följde med till alla rum.



Idag så tog jag en promenad till Konsum och drack en kopp kaffe efter jag lämnat Eddie sen hem och gjorde ingenting riktig tråkig dag..

Men imon ska jag och cajsa iväg på mamma/barn gympa igen!! tjoho.. har gått ner 1 kg till nu.. 6,5 kg kvar till målvikten..'


Kommentarer
Postat av: Ullrika

Söt Cajsa är =)



Svar: de går så där med vällingen. Nej hon ammar fortfarande två gånger på dan o sen på natten.. Ska försöka få bort de helt från dan men väntar tills vi vart på bvc igen o ser så hon gått upp i vikt igen innan jag tar tag i de..



Om du vill kan jag höra med mamma om hon kan göra några kakor till er med ? ;)

2012-04-11 @ 19:53:29
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0