Påskhelgen

Skärtorsdagen så åkte vi till Susanne på lite påskfika träffade alla Eddies nya kompisas föräldrar och så fick de påskpresent mycket trevligt.

Långfredagen Andreas jobbar 7-20 Eddie jävlades med mig hela dagen så det var riktigt tråkigt att bara vara hemma hela dagen. Vi åkte dock ner till Andreas en timme och fikade lite. Mamma kom och hämtade Nemo så han fick följa med till stugan och så behöll vi Gucci för hon löper. Somnade runt 21.

Påskafton Andreas jobbar 8-20 Jag och Sara tog med oss barnen och åkte på loppis sedan vidare till Vissmålen och tittade på alla djuren som fanns och vi hade tur för dagen innan hade det fötts 2 små lammungar. Sen åkte vi hem till oss och åt lite påsklunch och barnen lekte. Sen sov barnen en stund och Linus kom upp på lite mat. När barnen vaknat åkte jag till Andreas och vi fikade en timme typ. Somnade runt 21 idag igen.

Påskdagen Andreas jobbar 8-20 Kl 10 satte jag igång att göra bullar och kl 11 kom An neli hon stannade ända till 15.30 så vi hann med både lunch och fika sen kom Niklas med barnen och efter det tog jag med mig barnen till  Andreas igen Väl hemma så var det bad och kvälls mat barnen somnade runt 20 och jag kl 22.

Annandag påsk Andreas jobbar 9-22  idag så har jag vikt tvätt varit i lekparken lagat mat. Ska ner till Andreas snart med så barnen får se han något dessa dagar.

Imon så ska Eddie till Susanne igen och allt återgår till det normala.

Andreas har jobbat 2 12timmarspass och 2 13 timmars pass på 4 dagar det blir 50 timmar..
Men bra lön nästa månad och det behövs!!




Sara och barnen på öppna i onsdags.



Super fina påskägget som mamma lämnade till barnen i fredags.



Slåss om att öppna. Båda två är nyvakna...



Godis!



Söt ungen..

Både barnen fick kläder. Eddie godis och Cajsa gose djur(tupp).



Bullar jag bakade igår!



Jag och Cajsa myser..


Så får vi se vad vi hitta på denna vecka..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0