Shopping!!

Idag så gick vi till öppna. När vi kom hem så åt vi mat i vanlig ordning.
Andreas gjorde super smarrig glass till efterrätt med hallon och grädde Mums.



Sen så tog jag med mig cajsa till A6 för lite shopping av kläder till mig..

Detta fick jag med mig hem.



2 st klänningar.



Ett grönt linne.



En tröja en skjorta och ett par jeans i sommrig färg.

Allt gick loss på 900kr men det var jag värd tyckte Andreas som betalade hela kalaset. Tack älskling!!
Ja det är längesedan man köpte kläder till sig själv man dras ju alltid till barn avdelningarna av någon annledning?..



Kommentarer
Postat av: Ullrika

Ja tänk att de alltid är så, att barnen kommer först. Fina kläder du hitta :)

2012-04-03 @ 19:17:35
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0