Söndag 30:e april.

Nu har snart denna helg också passerat.
I torsdags så fyllde jag 29 år och det kom Andreas ihåg när han gick upp så fick jag mina paket rosa gummi stövlar och bakgrejer precis som jag hade önskat mig. Sen så lämnade Andreas eddie hos susanne och jag tog med mig Cajsa på mamma/barn gympan. Väl hemma igen så åt vi mat i vanlig ordning och jag förgade håret så nu har man ingen äcklig utväxt längre.. När jag hade hämtat Eddie så lekte vi i lekrummet och myste tlls vi gick och la oss.
Så det var en lugn oc h vanlig dag.. typ..


I fredags så gick vi till öppna. När vi kom hem så åkte Eddie och Andreas bussen in till stan. Jag och Cajsa åkte in senare och så möttes vi upp och handlade lite innan vi åkte hem.

Igår så vaknade vi alla kl 05.30 vi gick upp och åkte på loppis köpte en massa kläder till Cajsa för 100kr men hittade inget till Eddie.



Sen när vi var hemma så grejade vi i trädgården och körde 2 lass till tippen och så grillade vi jätte mysig dag vi gick in kl 15.00 för då kändes det som att det var kväll men vi hade ju hållit igång hela dagen. kl 19.00 kom Fredde och vi tittade på Simon och ekrarna. kl 22.00 kom vi i säng.

Idag så gick Andreas upp med barnen kl 06 och jag sov till kl 08.00 Andreas har lovat att jag ska få sovmorgon HELA veckan det ni.. Sen så har jag sovit middag nästan 2 timmar men känner mig inte så mycket piggare för det..  
Får se vad denna vecka har att erbjuda men för hoppningsvis så kommer våran trädgård att se någolunda fin ut i slutet på veckan.. Kommer bli många lass til tippen ..



Födelsedags tårta.



Eddie och Felicia äter klubba.



Cajsa äter mat med hela ansiktet.



Mys i soffan.



Eddie bygger med lego.



Cajsa somnade på golvet när hon lekte härom kvällen..

puss hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0