Söndag

Det här med att sova middag..

I fredags så sov Eddie middag men jag väckte han prick kl 15.00 då somnade han 21.40 lite sent..
I går så hade jag bestämt att han inte skulle sova men när vi var hos mamma och häsade på på förmiddagen så fick han så många utbrott att han fick sova då sov han 11-12.30 tänkte att det var ju tidigare än vanligt då somnar han nog i tid på kvällen men icke efter en timme med bråk tjat skrik och gråt så somnade han kl 20.45...

Få se om jag lyckas hålla han vaken idag och så får han sluta sova middag... För det här funkar inte måste få en egen stund på kvällen.

Som sgat så gick vi till mamma och pappa en sväng igår stannade på lunch när vi kom hem så var vi ute och lekte en timme. När Andreas vaknade så tog jag mig en promenad med hundarna.
Sen tittade jag och Eddie på en film och åt popcorn.

Idag så slutar Andreas jobbet kl 09.00 så brukar han sova till ca 17.00
Få nog gå till  lekparken en sväng sen..
Så får vi se vad resten av dagen har att bjuda på.
Ska jag hålla Eddie vaken hela dagen så måste det hända saker..

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0