Torsdag forts..

Strax innan halv nio kom jag och barnen iväg. Lämnade av Eddie hos Susanne och så gick jag till jobbet och tog en kopp kaffe cajsa fick i sig lite gröt kl 10-10.45 så gympade vi hon somnade så gott i vagnen på vägen hem och sover än så nu har hon sovit över en timme och det hör inte till vanligheterna. Nu sitter jag här nyduschad och Andreas ska värme till maten sedan är det snart dax att hämta hem Eddie igen. Få se om han behagar att sova lite middag idag?!

Denna vecka så har jag börjat att ge Cajsa vatten till maten/gröten (har innan ammat henne före eller efter) men ska försöka dra ner lite på ammandet nu när hon blir 6 månader. Och så har hon fått smaka på välling 3 kvällar på raken men det är inte så populärt. Men ska fortsätta kämpa med det och göra en flaska varje kväll så hon vänjer sig och snart så förhoppningsvis så kommer hon att tycka om det. (Så var det med Eddie)

Cajsas mat dag ser nu ut så här.


Ammar i sängen på natten/morgonen

Ammar lite  kl 8

Gröt kl 9.30-10

Mat mellan kl 12-15

Ammar igen

Gröt 17.30-18.00

Ammar innan hon somnar som kan vara allt mellan 18-21..

Det får ta den tid det tar har inte så jätte bråttom..

Nu blir det käk.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0