Våruset 14:e Maj.

Jag ska ju springa vårruset och det är det jag tränar för.
Vårruset är 5km långt och jag har bara sprungit 3 km så igår bestämde jag mig för att utöka min runda. Spang 4,52km på 32 min vilket jag blev väldigt nöjd över då jag har som mål att klara av vårruset under 40 minuter och det kommer jag att troligtvis att göra. känns härligt!!

Idag ska jag ge mig på 5 km i spåret men det är ju så j--la kallt ute så får se när jag ger mig iväg.

Jag och barnen träffade deras mormor och hennes dagbarn och gick till lekparken i förmiddags men jag höll på att förfrysa så vi gick hem efter en timme.

Nu har vi ätit middag får se vad vi hittar på resten av dagen. Igår lyckades vi hålla Eddie vaken hela dagen och han somnade strax innan kl sju. men han vaknade kl 23.15 och var vaken till kl 01.15 så 2 timmar krånglade han inatt. Han skulle gå på toa han skulle ha välling och så ville han sova hos mig.. Men till slut så somnade han om och vaknade kl 06.40 i sin säng!!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0