1 vecka kvar till Ullared

och ge-kås..
 
På lördag morgon åker vi 3 bilar med 3 tjejer i varje bil till Ullared och Ge-Kås. Vi har hyrt 2 st 5 bädds stugor så vi ska stanna över natten och gå in en sväng igen på söndagen innan hemfärd.
Jag har lyckats spara undan 5000 kr som jag ska ha med mig och en lång lista har jag gjort!
Ska försöka köpa födelsedagspresnter till barnen och julklappar så det blir helt klart och så ska jag köpa till barnens kusiner med.
och så blir det (hoppas jag ) en hel del smått och gott till mig och hemmet. Andreas ska få kalsonger och så kanske jag hittar en julklapp till han med..
 
Idag så ställde Cajsa sig upp i köket och gick hela 5 steg innan hon satte sig ner. Oj ojoj nu komer vi att få det fullt upp!!
 
Kl 13.30 ska vi till BVC Eddie ska på 2,5 års kontroll och Cajsa på 10 månaders kontroll.
men först lite mat!!
 
P&k

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

hopps du gör många fynd. Jag ska dit den 3 november o shoppa loss. Ska försöka få alla julklappar till alla barnen klara sen får vi se hur mycket jag fått ihop så kanske jag kan fixa alla andra julklappar när nere med.. Men ska självklart köpa lite kläder till hela familjen med :)

Svar: ja det vore skönt att få alla julklappar klara i tid iår. Ska bara du och Mattias åka då eller? jag och Andreas åker nog dit bara han och jag någon gång i december med.Hur ska v i göra med julklappar iår? Ska vi bara byta mellan barnen eller ska vi vuxna byta med? Vet du något som dina barn önskar sig? Vi har inte glömt bort Wilmas födelsedagspresnt den ligger här och väntar hon får den när ni kommer på Cajsas kalas! Kram
Oxov

2012-08-27 @ 20:27:59
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika Tolshagen

De var tänkt att jag skulle åka själv med min syster Maria och hennes kille men dom har gjort slut men blir en tripp dit iaf. Så ja de blir nog bara jag o Mattias.. Ja de skulle va skönt så man slapp bli pank i december som vanligt.. Jag har ingen aning hur de blir med julklappar i år ingen som sagt nått.. För våran del spelar de ingen roll. Är ju ändå för barnens skull så bara dom får julklappar. Humm ja du Wilma gillar allt som låter o spelar musik, Ronja vet jag inte men hon är inne på killgrejer typ bilar o traktorer allt ska vara blått. Docker är inget för henne ;) Vad önskar sig dina barn då? Ok låter bra, vad önskar sig Cajsa i present då ? :)

Svar: Hej. Jag va inne på ge-kås hemsida och såg att det är öppet till kl 17.00 den 3:e november är nog för att det är alla helgona då. Bara så att ni vet och inte tror att det är öppet till kl 20.00 som de ska börja ha på lördagar från den 1.a september.Cajsa behöver lite kläder storlek 80-86 hon är nu 74 cm så de plaggen börjar att bli lite korta nu med..Eddie fick ju en röd obh nordica kaffemaskin av er förra julen skulle vilja att han får lite mer köks grejer i det märket.typ brödrost, mixer, mm till hans lilla kök. Han tycker även att det är mysigt att pyssla. Finns ju pärlplattor som är lite större med stora pärlor. Är bra att det inte är så smått för Cajsas skull med. Ja men vi byter väl med alla som vanligt för runt 200 kr. Vi har tänkt köpa lite playmobil till Eddie i julklapp. Kram
Oxov

2012-08-29 @ 17:06:14
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika Tolshagen

Aha tack, hade faktiskt inte ens tänkt på o kolla öppnartider ;)Men vi borde hinna bli klara till 5 iaf om vi är där när det öppnar. Sist vi åkte över dan var vi där vid nio o var klara vid ett o då hade vi ändå Wilma med oss.. Ok ja men de är bra o veta kläder går ju alltid åt. dom växer ju så fort.. Ok ja men då vet vi vad han vill ha lite lättare att köpa då ;) vet ni vad ni vuxna önskar er då? ;)aha va kul för eddie :) kram

Svar: Jag får spana lite i Ullared om det är något där jag önskar mig. Andreas vet inte. vad önskar ni er då?
Oxov

2012-08-31 @ 16:32:21
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika Tolshagen

ja gör de o hojta till om du hittar nått ;) Ja du de är svårt..

Svar: Kommit på något som ni önskar er??
Oxov

2012-09-01 @ 08:33:11
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika Tolshagen

Nej de har vi inte har ni ?

Svar: nej..
Oxov

2012-09-09 @ 14:48:44
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0