12 År

Idag så är det 12 år sedan som jag och Andreas blev ett par och så har vi varit förlovade i 10 år och snart gifta i 2,5 år. Vart tar åren vägen?!
I onsdags va det även 5 år sedan jag tog mitt körkort, (något av det bästa jag gjort.)
Vi firade iallafall detta med att gå på bio i onsdags.
Vi såg Snabba Casch 2 och den va bra så nu får vi väl vänta ett år eller så på 3:e filmen..
 
Det hade gått bra med barnen hemma och båda 2 låg och sov i sina sängar när vi kom hem.
Tack mamma och pappa för att ni ställde upp!!
 
 
Nu går det undan med Cajsa här hemma hon ställer sig upp helt själv på golvet och kan ta ett steg eller två. Med gåvagn så springer hon fram så det dröjer nog inte länge innan hon går riktigt bra. och när vi är i Spanien kommer hon nog gå helt.
 
 
Cajsa på öppan förskolan.
Dit har vi gått 2 gånger denna vecka.
I måndags så öppnade de igen efter sommaruppehållet. Då va jag där med båda barnen och i onsdags tog jag med mig Cajsa dit  när Eddie va hos Susanne.
 
 
Cajsas nya favorit sovplats?
 
 
Lite bullar har jag bakat i veckan hela 80 st blev det!
 
I helgen så jobbar Andreas hela dagarna.
Så idag kommer Anneli och lilla Sixten hit på fika på förmiddagen och imon ska vi n og träffa Sara och Oliver en sväng!
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0