1:a Augusti!!

Nu är Augusti månad här!! Hoppas på mer sol och värme nu.
 
Igår va det full rulle hela dagen.
Andreas gick upp med Cajsa kl sex jag låg kvar och gick upp med Eddie kl åtta. Strax innan kl nio gick vi till bergatrollet och lämnade Eddie sen hem en sväng Cajsa sov middag sen kl elva åkte vi till ridhusloppisen och hämtade hem våra osålda grejer och hämtade ett skrivbord som Andreas hade köpt. (han ska ha det i källaren). Väl hemma igen och efter ett Konsum besök så grillade vi lite kött efter maten hämtade jag hem Eddie. Sen kom Rebecca och Matti jag hade bakat blåbärs paj på förmiddagen så det bjöd vi på och lite kaffe såklart. Kl fyra så åkte Andreas och Erol med Rebecca och Matti in till stan.
 
Nu är Andreas framme i Tyskland och har nog slagit upp sitt tält!!
 
Kl sex igår kväll kom mamma och pappa förbi när de va ute och gick med hundarna, då fick de äta upp resten av blåbärs pajen.
Kl 18.30 somnade Eddie.
Kl 20. 30 Cajsa och
kl 21.30 JAG...
 
Barnen va snälla och sov till kl sju imose!! Det tyckte jag om.
Kl nio lämnade jag Eddie på bergatrollet sen gick jag en promenad med Cajsa nu har hon vaknat efter sin förmiddags lur. Nu ligger lunchen i magen och jag har tagit ut en kladdkaka från ugnen som jag ska bjuda min fika gäst på som kommer kl 15.00 sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen.. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0