3:e Augusti

Fredag idag.
Nu har Andreas varit iväg 3 nätter bara 2 nätter kvar sen är han hemma igen!!
 
I onsdags kl tre så kom min jobbarkompis Lillan hit med sin dotter Kelly hit. Vi fikade och tjötade sen va kl sex och hon for hem. Jag tog med mig barnen till Konsum och handlade lite sedan fick de bada innan säng dax.
 
Igår så va det full rulle hela dagen igen.
Jag lämnade Eddie på bergatrollet.
Kl tio kom Anneli hit med lille Sixten på 2 månader. Vi fikade gick promenad hem till hennes hus som de håller på att renovera det kommer att bli jätte fint de ska flytta dit i slutet på Augusti sen gick vi hem till mig igen och åt lite mat. När hon åkte hem så hämtade jag Eddie med bilen och så åkte vi till sjön och Mötte upp Anne med hennes 2 barn Ruth och Ture.
Eddie och Ruth lekte jätte bra! Cajsa sov en bra stund i vagnen efter att ha lekt i sanden. Kl 17. 30 fick vi nog och åkte hem till mig en sväng så de fick se var vi bor någonstans, och så hängde vi med hem till de. De ville bjuda på grillat till kvällsmat. Va fint de bodde lite på landet och så hade de ett mysigt lantligt hus! Eddie och Ruth lekte bra men rätt som det va så ville Eddie åka hem och han blev jätte grinig och ledsen så då beslöt jag att vi skulle åka hem inte kul att stanna då. Eddie somnade på 2 röda sekunder i bilen. Han va så trött hade ju inte sovit någon middag. Strax efter kl nio la jag mig med.
 
Ikväll så kommer min kompis Karin hit och ska sova över så det ska bli kul och mysigt!
Men vet inte vad vi ska hitta på nu på dagen ska iallafall åka in till stan och få min telefon lagad..
Kanske blir i samma veva som Karin kommer med bussen så jag kan ta med henne hem!!
 
P&K
 
 
Denna smarriga kladdkaka med vaniljsås och hallon och blåbär från trädgården på.
Bjöd jag Lillan och även Anneli på igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0