Försäkringskassan..

Föräldrardagar, mammadagar, pappadagar, dubbeldagar, Eddiesdagar,Cajsasdagar hit och dit...
 
Ja nu har jag iallafall varit inne på försäkringskassans sida på nätet och även pratat med en trevlig tjej i telefonen som hjälpte mig!
 
Nu har vi bara 2 dagar kvar på "Eddie" och de tänkte vi spara lite för framtida bruk man får spara deras dagar tills de blir 8 år sedan "brinner" de inne.
Så nu tar både jag och Andreas ut dagar på Cajsa.
Andreas dagar är helt ifyllda till den sista December och jag har fyllt i på mig till den sista Oktober.
Man får ta ut 30 dagar samtidigt på samma barn men man måste gör det innan barnet blir 1 år (vilket jag hade missat) Så 12 dagar hinner vi plockar  ut på cajsa samtidigt innan hon blir 1 år.
 
Men skönt att ha det gjort och slippa tänka på det på ett tag..
Det slog mig att jag ska börja jobba om 5 månader .. va fort det går och på fredag är det bara 2 månader kvar innan min lilla skrutta blir 1 år.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0