ibland blir det inte som bestämt..

Karin kom inte igår.. Hon hade fullt upp med tvätt och annat innan hon börjar jobba på måndag.
Men vi ska försöka ses nästa helg istället.
 
Så jag och barnen åkte till min bror Linus en sväng och tjatade lite och så blev det kebab tallrik till middag och så va vi en sväng till lekparken.
 
Och så slog vi upp vårat tält på balkongen. ( Tänkte att där kan inen komma och ta oss haha).
Så jag och barnen har sovit i tält inatt. Vi somnade runt kl 22.00 och kl 05.40 vaknade Cajsa pigg som en lärka. Så då gick vi in och la oss i soffan en sväng och slummrade till lite.
Det va rätt så kallt men väldigt mysigt vi hade en massa täcken och kuddar och filtar att ha på oss.
Och barnen sov som stockar inatt  vaknade inte någon gång.( Jo Cajsa vaknade kl 03.00 och fick nappen)
 
Cajsa har inte druckit välling på 5 nätter nu så skönt om hon slutar med detta. Hon nöjer sig med att få nappen och vill inte ha välling fast jag gjort det. Men hon vaknar fortfarande några gånger på natten när hon har tappat nappen. Så hoppas att detta välling drickande på nätterna är över nu..
 
Idag har jag betsämt med Linus och Linda att vi ska åka till Statsparken kl två. sen vet jag inte vad vi ska hitta på.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0