Monkey Town

Vi beslöt oss för att strunta i statsparken då det regnade och va molningt på förmiddagen. Men så kom jag på att vi kunde åka till Monkey Town. Och linus och Linda ville hänga med. vädret va ganska så fint när vi väl kom dit så det va nästan inget folk där och det va skönt för Eddie kunda va i stora lekparken och ha roligt. Även jag ;Linus och Linda passade på att leka lite.. haha
'
 
Bollarna va klart roligast.
 
 
Linda i en lekställning.
 
 
Cajsa spanar på Eddie!
 
 
Vi har köpt en ny bilstol till Eddie så nu sitter han framåt vänd!
Och Cajsa har fått tagit över hans gamla stol.
 
 
Monkey Town var väldigt uppskattat av Eddie har inte varit där på 1 år så dit åker jag snart igen. Ganska så billigt nöje 110kr för barn över 1 år och vuxns gratis. På tisdagar och onsdagar 10-12 kostar det 75kr och är bara för barn upp till 3 år så då är det nog lite lugnare också.
 
Avslutar med en bild på mig och barnen i tältet.
 
 
Bjöd även på bilder på mina älskade barn!
 
Ikväll kommer Andreas hem efter att ha varit iväg i 5 nätter.
Erol skulle visst sova här inatt och så åker han härifrån hem till sig i Sävsjö imorgon..
 
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0