Mysdag!

Dagen började bra med sovmorgon till 8.40. (Andreas gick upp med barnen 6.50) När jag hade ätit frukost satte vi igång med att städa. Skönt att ha det gjort. Strax innan kl 11.00 kom Frida med sin söta dotter Haldora 2  år hit. Andreas satte igång med maten och vi lekte med barnen åt mellis. efter maten så gick vi till affären en sväng och va ute och lekte iträdgården innan det va dax för mellis igen. Sara och Oliver kom förbi passade på att träffa Frida lite. Framåt 17.00 snåret så gick vi in Eddie och Haldora gjorde kvällstoa sen mös de lite i soffan och tittade på Pippi. kl 18.30 for de hem till Värnamo igen, nu sover Cajsa gått och Eddie är inte långt ifrån. Så nu ska jag och mannen äta lite kvällsmat sen ska vi titta på en serie vi har börjat följa!!
 
 
Cajsa, Haldora och Oliver spanar in Eddie som åkte med Andreas på gräsklipparen en sväng.
 
 
Eddie och haldora myser i soffan med var sin smoothie!
 
 
Min underbart söta dotter Cajsa som blir hela 10 månader idag!!
Bilden är tagen i lördags då hon fick smaka på en skum top..
 
 
Eddie och jag tog oss ett dopp i poolen, medans Cajsa stog på altanen och såg bekymrad ut.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0