Resultat.

Blodomloppet som jag har tränat som en tok för i 2 veckor blev en liten besvikelse.
Min tid på vårruset va 31 min och detta ville jag ju slå men när jag berättade detta för de jag åkte med in till stan så sa de att det kan du glömma och de hade rätt...
Min tid blev 34.50 men jag är ganska nöjd ändå för det va 3 km uppför och 2 nedför, (vårruset är ju en raksträcka). Så jag får nog va ganska nöjd ändå. Det va strålande sol så svettig blev man och så fick man vatten som först efter 4.5km och då struntade jag i det för jag va ju snart i mål men starx innan mål så blev jag så illamående trodde att jag skulle spy rakt ut så jag gick imål vilket inte va kul alls. Ville ju ha sputtat in i mål..
 
Jajja bara till att ta nya tag!!
 
 
Ikväll så ska jag och Andreas på bio och se Snabba cash 2. så snart kommer mamma och pappa hit och tar hand om barnen några timmar..
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0