Söndag..

Full rulle hela dagen igår..
Anneli och Sixten kom kl 10.30 och stan nade till kl 14.00 vi fikade och tjötade och åt mat.
Kl 14.15 kom det ett par från Vetlanda som köpte våran syskon vagn som vi har haft ute på annons på Blocket. Så nu är vi en vagn fattigare men lite mera pengar till reskassan. sen så åkte jag och barnen till Andreas en sväng sedan vidare till affären hem och lämna av allt och vidare för att möta upp sara och Oliver vid det nya dagis som heter Blomsterängen där tänkte vi att barnen kunde leka lite. på vägen dit så ringde Karin och undrade om jag hade sett de? Va? de hade precis åkt förbi mig. De hade varit hos en klasskompis till karin som bodde i närheten så de gjorde en chansning för att se om vi va hemma. så de kom också till lekparken en sväng sedan åkte vi hem till mig drack kaffe och åt bullar. Så kl 19,30 va jag och barnen ensamma igen. andreas sluatade jobbet kl 20.00 så han va hemma strax efter det och då hade jag gjort kantarellstuvnings varma mackor till kvällsmat. de blev super GODA!!
 
Jag fick även en present av mannen min igår på Butiken här i Tenhult, (presntkort).
De har så mycket fint! Undrar va jag ska köpa där?
 
Gå in på deras hemsida och kika runt.
www.butiken.biz
 
Ja så full rulle va det hel dagen igår!!
 
Andreas cyklade till jobbet strax innan kl nio, så nu äter jag och barnen mellan mål.
Vi ska ta och åka in till Ö&B och handla lite snart har en lång lista med med tråkiga men behövda saker jag ska köpa..
Som typ tvål, diskmedel,tvättmedel,deo, tandkräm mm.mm.
 
Sen kanske vi åker till Vissmålen en sväng det ska vara bagagelucke loppis där idag.
P&K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0