Träning.

Nu så har jag varit duktig och löst ett 18 månaders abonemang på Berga träningsstudio här i Tenhult.
Det kostar mig 250 kr i månadern och jag får träna så mycket jag vill. Gå på alla grupp pass och träna när jag vill i gymmet. Så nu ska jag försöka gå ner 10kg?! innan jag börjar jobba är det tänkt.. men hur fan ska jag klara det på 4 månader?? hummmm jaja 5 kg då? Ja det hoppas jag på!!
 
I måndags så hade jag vilodag.
Tisdags tränade jag 30 min cx och 30 min spinning
Onsdag 30 min cx och 45 min  spinning
och idag så ska jag gå på något som heter bodycombat 1 timme.
Gick mycket på detta innan jag blev gravid med Cajsa och tyckte att det va skoj.
Det är olika slag och boxning mm i ett!
Sen får det bli vila fredag, lördag och söndag. (kanske springer en runda på fredag).
Och så får vi se vilka pass jag går på nästa vecka. Minst 2 pass i veckan ska bli av för att abonemanget ska gå ihop sig. Och på torsdag startar mamma/barn gympan med!
 
P&KTr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0