10:e December

2 veckor kvar till julafton.
Min vecka kommer se ut som så här.
Måndag Bodypump träning på kvällen
Tisdag 3#30 min pass träning på kvällen
Onsdag Gå på Eddies luciatåg med alla dagbarn och mammor.
Torsdag Då är det Lucia men vi har inget planerat denna dag.
Fredag Då ska jag jobba 15-22,15
Lördag Ska vi på julbord med hela min familj i stan kl 12.00 sen ska vi hem till mamma och pappa och jul mysa.
Söndag Kl 16.00 ska jag och barnen till kyrkans hus på deras lucia firande.
 
Eddie han är hos Susanne mån,tis och onsdag denna vecka så han kommer att få en lång helg.
Andreas ska jobba hela helgen.. Tråkigt.
Nu har jag varit och lämnat Eddie sitter och äter frukost med Cajsa, Andreas har gett sig iväg på träning.
Ska nog ta och städa badrummet idag!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0