11:e december

Har varit och lämnat Eddie och Andreas är iväg och tränar. Så jag och Cajsa tar oss en förmiddagsfika.
Chefen undrade om jag kunde jobba lite imon och visst kan jag det men det är bara några få timmar 13-17 för kl 18.00 ska vi vara på Eddies lucia firande.
 
Idag kommer mina föräldrar hem från Spanien. 4:e gången i år som de har varit där. Och så ska de dit igen i Februari och förhoppningsvis så åker vi med de dit i Maj. de har ju köpt en lägenhet som är i fullgång  med renovering men nästa gång de kommer ska allt vara klart. Ska bli kul att se hur det ser ut. Men vi har kinte råd/tid att åka dit förens i Maj när pappa fyller 60 år!!
 
Nu har vi bokat med Karin och Marcus att vi firar nyår hemma hos oss iår! Karin son Leon ska kanske också med det vore ju kul för Eddie att ha någon att leka med. Men Leon ska kanske vara hos sin pappa vi får se hur det blir.
Jag håller på att fixa iordningen en 3 rätters meny. Karin äter inte kött så det är lite trixigt men det ska nog ordna upp sig.
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0