14:e decmber

Idag fick jag sovmorgon igen. Vilken lyx Andreas har gått upp med barnen 3 dagar på raken nu!!
Kl 10 tog jag med mig Eddie till A6 behöve handla lite vi började på Willys och köpte storpack välling både till Eddie och Cajsa. Att de älskar denna dryck!! Eddie köpte en påse med tuggummi och håll hårt i sin påse hela tiden.
Köpte en sista julklapp till min mamma och pappa. Hittade även en till Andreas. Så nu ska vi/jag inte köpa mer julklappar. På H&M köpte jag svarta jeans och en tröja och stumpor till Eddie. Cajsa fick en rosa kofta. På lindex så köpte jag en vit body till Cajsa. Hade viljat hitta en fin Madicken klänning till Cajsa men tycker att de är allt för dyra och så kanske hon bara hinner använda den en eller två gånger... Hittade en fin på Lindex för 179kr den hade jag köpt om det funnits i hennes storlek..
Vi avslutade våran shopping runda med lite fika på mc Donalds innan vi åkte hem.
 
 
Nu ska jag snart iväg till jobbet ska jobba 15-22.15 kommer inte ihåg när jag jobbade kväll sist.. Måste ha varit i Juni förra  året!
 
Nu lite fika med mina bästa!
 
P&K

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

vilken lyx, tänk om mattias kunde vara lika snäll :P

Svar: Ja du får skälla på han lite.Iallafall när han jobbar eftermiddag så kan du kanske få sovmorgon någon dag! och kanske någon lördag och söndag ibland!!
Oxov

2012-12-14 @ 17:17:33
Postat av: Ullrika Tolshagen

haha ja de kan man ju tycka :P ska han gå ur sängen så måste jag se till så han kommer upp o då är jag för vaken för o somna om så då kan de lika gärna vara :P

Svar: Ja det är ju typiskt...
Oxov

2012-12-15 @ 13:38:35
Postat av: Ullrika Tolshagen

ja de är de verkligen

2012-12-16 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0