2012-12-12

Om exakt en månad fyller Eddie 3 år!!
 
Idag har det varit fullt upp.
Vi började dagen med att gå till öppna förskolan lämnade Eddie där de skulle öva till Lucia ikväll.
Cajsa somnade i vagnen hem och sov så gott ute.
Jag och Andreas åt mat sen så jobbade jag 13-17, när jag kom hem så gjorde vi ordning oss och barnen butte om till tomte kläder sen så gick vi till Kyrkan hus där Eddies Lucia firande höll.
De sjöng så fint så.
Vi fikade lite och barnen busade sedan traskade vi hem igen. Nu är det -13 grader ute det börjar att bli kallare och kallare ute efter några dagar med -4...
 
Snart ska jag och Andreas titta på några avsnitt av Greys har snart plöjt igenom säsong 2!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0