22:a December

I torsdag så umgick jag och karin hela dagen hon åkte hem kl tre.
Det va sista dagen för Eddie hos Susanne på ett tag han fick lite julklappar med sig hem och av oss fick Susanne en blommgrupp och biokort! Eddies "Dagis" kort har kommit.
 
 
Min mobil blänker så fint i kortet!!
 
Senare på torsdagen så åkte jag och linda till Huskvarna och köpte hennes balklänningstyg. Ska bli kul att sy den!
Sen avslutade jag dagen med en timmes bodypump ökade på mina vikter ytterligare så kä ner mig stolt och stark.
Fredagen.
Andreas har jobbat natt 22-10 jag och barnen sov till kl 08 så vi fick lite bråttom till öppna förskolan och deras julavslutning som firades med dans runt granen och fika.
 
 
I tisdags fick vi fika på jobbet. Bra kunder man har!
 
Efter 10 timmars jobb i tisdags så kom jag hem till mina söta små barn och så klädde vi våran söta llilla gran.
 
 
Efter att vi hade varit på öppna igår så åkte vi hem och åt mat sedan vidare till mamma för kaffe och lek.
 
 
Eddie spelade spel med killarna och åt pepparkaka.
När Andreas hade vaknat så kom han till mamma så skjutsade jag honom till A6 för han va inte riktigt klar med julklapparna till mig! Jag valde att åka hem och det är jag glad för.
När jag kom hem så tonade jag mitt hår. Färgen hette champange passar ju bra till nyår.
Sparade dock lite blont längst fram.
 
 
Vi gjorde det mysigt och fixade här hemma tills Andreas kom hem.
 
 
Kladdkaka,fruktsallad och vaniljsås.
Sen så firade vi lille jul med våran lilla familj. Hela familjen kom i säng kl 22.30
 
Hade 2 lyckliga och glada barn igår som öppnade julklappar. Även jag fick en hel del fint av min käre make..
 
 
God Jul på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0