Blev en bra dag det här..

Trots min sömnbrist och dåliga humör.. Jag och Eddie bråkade hela förmiddagen (han va nog också trött).
Snön kom med blåsten på förmiddagen. KLl 11.30 satt iallafall barnen i bilen och så va vi på väg till stan.
Vi möttes upp allihopa utanför Mäster Gundmunds källare där vi åt julbord. Super gott va det allt!!
Sedan åkte vi hem till mamma och pappa. fikade på lite glögg och kaka. Och så kom tomten!!
 
 
Fick bara ett bra kort från julbordet.. För Cajsa somnade i bilen in och vaknade mitt iallt och va inte på sitt bästa humör.. Ville bara sitta i mitt knä. Men 2 köttbullar åt hon.
 
 
En stilig tomte hos mor och far..
Eddie han somnade i bilen på vägen hem så han va inte på sitt bästa humör då jag väckte han strax innan tomten kom men han tog snällt emot sitt paket och blev glad snabbt därefter.
 
 
Här får ni se en bild på Eddies julklapps hög.
 
 
Han fick en traktor. Playmobil riddare, gubbar och en massa smått som han kan sitta och pyssla med.
Han blev super glad över playmobil har lekt en bra stund med det nu här hemma och hos mamma. Vi har köpt det stora pirat skeppet till han i julklapp så det kommer han nog bli glad över!!
 
 
Lek och mys.
 
 
Cajsa hon va glad och tog emot sitt paket från tomten. En skrattande bebis..
 
 
och en Hello Kitty filt och Hello Kitty rullgardin. Precis vad hon önskat sig! Perfekt.
 
Jag fick också lite julklappar.
Smink, halsduk, handväska,klockring,fingervantar med toch till iphonenoch ett nytt mobil skal med en bild på hela familjen från när vi var i Spanien.
 
 
När vi kom hem från mamma och pappa så fick barnen var sin flaska välling.
Är de fortfarande vakna kl 20.00 så ska vi åka och hämta Andreas på jobbet..
 
Tack mamma och pappa för ett gott julbord och mysig eftermiddag!!
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0