Fixar och donar.

Andreas och Eddie gick själva till pulkabacken efter middagen.
Jag valde att stanna hemma med Cajsa och städa övervåningen.
Sagt och gjort jag bäddade rent i alla sängar damma, dammsög och skurade golven.
När det va gjort fick jag lust och göra om lite. Jag tog ner alla tavlor vi hade i sovrummet och satte upp de i trappen. Ser så tomt ut på de stora väggarna vid trappen. Så nu sitter det några tavlor med kort. Även några ramar utan bilder i de är reseverade till kort på Cajsa. Vi har inte framkallat några kort sedan Eddie va 3 månader och snart fyller han 3 år.. Så det är nog snart dax att göra det. Vi har tänkt att göra några fina förstoringar på barnen och sätta upp också och så ska det bara vara vita ramar.( Så det är något jag önskar mig i julklapp) (vita ramar).
 
 
Korten är tagna uppifrån trappen och nederifrån.
Fick visst med ett annat kort också.. haha
 
När det va klart så tog jag ner alla afrikanksa tavlor, gubbar och prydnadsaker som vi har i vardagsrummet där upp. De fick flytta in i vårat sovrum. Det blev faktiskt mysigt med allt det mörka. Murrigt. Kommer nog sova gott inatt.
 
Vi har haft en tv i vårat sovrum, men bara tittat på en film på den så onödigt att vi köpte den...
Men den fick flytta in i Eddie srum.
 
 
Ja som sagt vi har fixat och donat.
Eddie han somnade kl 18.00.
Jag och Andreas ska äta lite varm julskinka nu med Cajsa. Sen så ska vi titta på Så mycket bättre.
Go lördags kväll till er alla där ute!!
 
P&k
 
 

Kommentarer
Postat av: ullrika tolshagen

Mysigt du gjort

Svar: Tack!
Oxov

2012-12-08 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0