Måndag.

Igår så va det ju 1:a advent så då passade jag på att baka. Det blev lussekatter och julgodis så som knäck,kola,riskrisp i choklad, mintkyssar. Sen så tittade vi på några avsnitt av Greys anatomy. Vi har nu sett första säsongen och det är ju en riktigt bra serie. Kl 20.15 hämtade jag karin vid tåget hon hade varit i Stockholm hela helgen och det fanns ingen bra buss som passade henne att ta hem till Gislaved så det va smidigare att hon sov här. hon åkte till skolan kl 08.00 imorse. Jag och barnen har varit på ppna förskolan och nu kom Andreas hem från träningen och satte igång med maten.
Andreas jobbar eftermiddag iveckan så får se vad jag och barnen ska hitta på om eftermiddagarna.
 
 
En riktigt bra serie.
 
 
P&k
 
 

Kommentarer
Postat av: ullrika tolshagen

Den serien är riktigt bra

Svar: Ja. Har du sett hela?
Oxov

2012-12-03 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0