skrikiga ungar

Dagen blev inte direkt bättre igår.. Det va bråk skrik gråt hela dagen lång..
Stora dagen from hell hade jag här hemma igår...
Men kl tre kom vi iväg till Andreas lämnade mat till han och sen vidare till kyrkan hus och deras Lucia tåg.
Barnen satt som 2 små ljus och tittade. Va hände liksom??
Men inget varar för evigt rätt som det va så fick Cajsa ett fri spela och rev mig runt hela nacken och halsen fick tag i mitt halsband så det gick av...
Så ledsen jag blev jag fick det halsbandet av Andreas när jag fyllde 20 år. Så det har suttit runt min hals i nästan 10 år. Känner efter det hela tiden känns tomt att inte ha det där.. Ska se om det går att lämna in på lagning.
Cajsa somnade i bilen hem 17.30 tänkte att hon somnar nog för natten så la över henne i sin säng. Eddie somnade 18.30 skönt då ska jag också lägga mig i tid tänkte jag.. men icke. När Eddie somnat så vaknade Cajsa.
Vi duschade en timme, hon fick välling men pigg va hon så kl 22.00 tog jag med henne till våran säng och så somnade vi..
Nu vill jag bara att gårdagen ska försvinna ur mitt minne och att alla andra dagar blir bra!!
 
P&k

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

tråkigt att halsbandet gick sönder =/

Svar: Ja.. Hoppas att det går att laga!
Oxov

2012-12-18 @ 10:55:05
Postat av: Ullrika Tolshagen

ja de får vi hoppas!

2012-12-20 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0