Söndagen den 1:a advent!!

Snön kom iförrgår och igår kom kylan. Nu är det 12- grader ute.
Så då va vinterna här!!
 
 
Idag är det bara en månad kvar av min mamma ledighet.
Gud va fort det här året har gått.
Ska både bli kul och lite sorglig att börja jobba helt igen.
Dagarna kommer nog att gå lite snabbare och jag/vi kommer att få mer pengar.
Men jag kommer ju att vara ifrån mina barn långa dagar imellanåt och att jag och Andreas bara kommer att ha en "ledig" helg ihop i månadern. ..Det känns väldigt jobbigt för kommer nog alltid vara uppbokade den helgen så vi kommer nog aldrig bara ha en ledig helg hemma tillsammans..
 
Igår när vi kom hem till mamma och pappa för att hämta barnen så blev de glada men det va inte så mycket mer med det. Det hade gått jätte bra. Barnen hade somnat 20.45 lördag kväll och vaknat 06.45 lördag morgon. Och inte vaknat någon gång på natten. de hade precis badat när vi kom, vi drack kaffe och tjötade en stund innan vi gick hem. Filippa ville följa med och det fick hon. Vi käkade mat och barnen lekte 2 timmar innan Niklas kom och hämtade henne. Kl 17.00 va vi bjudna på kalas Felicia fyller ju 2 år nästa vecka. God kvällsmat och kaka fick vi. Vi va hemma strax efter 20.00. Vi tittade på Så mycket bättre innan vi la oss. Idag gick jag upp med barnen kl 06.40
Eddie vaknade i panik över att han va bajsignödig..
 
P&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0