Summering av 2012

Eddie fyllde 2 år blev blöjfri och började hos Susanne. Slutade med nappar på julafton.
Cajsa fyllde 1 år, började att sova hela nätter i sitt rum..
Vi har varit i Egypten och Spanien. Mina föräldrar blev lägnhets ägare i Spanien.
Jag har kommit igång och träna!!
Jag och Andreas har varit ett par i 12 år och gifta i 2 år.
Ett bra år blev 2012.
 
Nu satsar vi på 2013.
Och jag tror att det kommer att bli ett bra år.
Jag börjar jobba och vi har fått vårdnadsbidrag för Cajsa så vi ska spara pengar detta år och amotera så mycket på huset det bara går!!
En resa till Spanien blir det i maj (vi längtar)!!!
Eddie fyller 3 år i januari och cajsa blir 2 år i oktober.
Jag fyller 30 år!! I April...
 
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0