Underbart

Cajsa har nu sovit hela nätter i över en vecka. Det får hon gärna fortsätta med! Hon somnar någongång mellan åtta och nio och sover sen till någongång runt sju snåret. Idag 07.20 underbart.
Det konstiga är bara att jag har lite svårt att sova om nätterna. Känns som man ligger vaken ett par timmar varje natt, men det är väl bara för att man har varit van vid det...
Eddie har däremot kommit in till oss runt kl 01.00 3 nätter på raken nu men han ligger snällt imellan oss tills vi går upp när Cajsa vaknar. Rätt mysigt att ha sin stora plutt hos sig ibland.
 
Idag så ska jag iväg på julbord med jobbet kl 13.00 sen ska jag gå på ett bodycombat pass kl 16.30.
Kan ju behövas efter julmaten (om man orkar ge sig iväg då)...
Andreas ska nog göra ett litet mini julbord med barnen här hemma.
 
Något som är tråkigt det är att min svägerska Ullrika har lagt ner sin blogg. Har tyckt att det har varit kul att se vad ni har för er om dagarna när vi bor så långt bort från varandra och inte ses så ofta. Kul att se hur barnen växer med. Så hoppas att du får lusten tillbaka till bloggandet igen!!
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: ullrika tolshagen

Tack för att du tycker det. Tar en paus ett tag så är jag nog snart tillbaka igen ;)

Svar: Va bra!!
Oxov

2012-12-09 @ 09:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0