Vilken natt..

Jobbade till 22.15 igår kom i säng runt 22.40 men det va svårt att somna. Jag vaknade kl 01.00 av att Cajsa skrek.. Undra hur länge hon gjort det? Jag va jätte trött så tog med henne in till våran säng hon va så ledsen. Kl 05.18 vaknade Eddie. nej nej nej jag tänker inte gå upp nu, så jag tog med han till våran säng med. Där låg vi alla 4 och trängdes och försökte somna om men vaknade av att Andreas kl ringde kl 06.20. Jag Andreas och Cajsa gick ner men Eddie sov som en stock men strax efter så hör jag ett duns uppifrån, han har rammlat ur sängen stackaren. En bula på sidan av huvudet har han fått..
 
Nu är Andreas på jobbet. Vi ska fira lite jul med min familj idag. Då vi åker upp till Andreas familj nästa vecka.
Vi ska på julbord i stan kl 12.00 sen ska vi åka hem till mamma och pappa. Mysa lite och byta julklappar!!
 
När Andreas slutar ikväll så ska vi titta på sista avsnittet av Så mycket bättre!!
 
Imorgon ska jag och barnen gå på kyrkans hus Lucia firande tänkte jag.
Idag är det bara 0 gradigt ute så undra om det kommer någon snö?! Det blåser som attan iallfall.
 
 
Så här fina va Eddie och Cajsa på julbord förra året!
Tänk att den bodyn som Eddie hade på sig då när han va 2 år passar Cajsa perfekt nu när hon är 1 år..
Stor tjej
 
P&K

Kommentarer
Postat av: Ullrika Tolshagen

när kommer ni till Finnerödja o hur länge stannar ni ? :)

Svar: Vi åker upp på lördagen den 22:a decmber och åker hem på onsdag/torsdag kanske det har vi inte bestämt än..
Oxov

2012-12-15 @ 13:36:19
Postat av: Ullrika Tolshagen

okeej :)

2012-12-16 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0