Bilder

Brukar aldrig blogga från laptopen men nu har jag gjort det ett par dagar och så hittade jag nu en massa bilder från Andreas telefon som han hade fört över så tänkte bjuda på några av de..



Jag och Eddie bakade bullar i sommras..
Se så tjock jag var och hur långhårig Eddie var..



Trött kille.



Jag och Eddie på min brors 30 års kalas i April..



Andreas och Eddie kommer med pizza till mig på jobbet.



Jag och Sara åker buss till badet ,med våra pojkar.



eddie fick ett lektält i sommras han myste i det och



sov middag i det.



Vi var och åt glass i lekeryd.



Sötaste ugen.



Midsommarafton och Andreas födelsedag.
Kallt var det..



Eddie när han var sjuk i sommras.



Min lille sjukling.. Tycker att denna bilden är så hemsk han ser så smal ut..



Ute och äter..

Ja nu längtar man allt efter sommaren!!!!

kram kram


Kommentarer
Postat av: mamma

jätte fina bilder , kul att se dom, men håller med om det sista va smal han var lilla Eddie <3

2012-02-17 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0