Semle dagen

Ja idag är det fettisdagen!
Idag så gick jag och barnen med Sara och Oliver en promenad på förmiddagen sen när vi kom hem så åt vi mat sedan åkte jag och Cajsa hem till Annelii och hämtade henne sedan vidare till Öggestorp på lite fika på Rommelsjö cafe.
Semla och Kaffe 48kr.
Det var mysigt att fika och prata av sig lite. Faktiskt första gången jag satt där och fikade har bara hämtat någon gång innan.
Förts var det bara jag och Annelii där men det fylldes på snabbt med banan mannen (såklart) satte han sig nära oss..
Sen kom det lite barnfamiljer och en massa millitärer..



Tog ett tjuv kort på mig och Cajsa och lite militärer.. Ha ha



Eddie ligger och gosar med Cajsa i soffan när han va sjuk..

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Annelii Hansson

Där du....visste faktiskt inte om att du hade en blogg. Nu vet jag det. Jag nämns med ser jag. Tackar för trevlig fika tillsammans med dig o barnen såhär några veckor senare. Vårt internet la av idag. Men när det kommer tillbaka ska jag länka till dig på min blogg. Pöss o kram

2012-03-20 @ 18:48:28
URL: http://anneliihansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0