Vilken helg,, Eddie sjuk.

som jag skrev i förra inlägget så spydde Eddie på vägen hem på tisdagen och på onsdagen så mådde han bra. Men men.. På torsdag morgon spydde han igen och började bli lite dålig imagen på fredagen så var det bra och vi gick en promenad med Sara och Oliver. Eddie hade lite svårt att komma till ro när han skulle sova middag sen så han somnade runt 15,45 och jag väckte honom kl 17,00 då va han jätte varm och hade 39 graders feber. Han spydde 2 gånger på kvällen och började att skita hela tiden..Tror att jag bytte runt 12 st blöjor fredag natt.
Hela lördagen så låg han utslagen i soffan med 39 graders feber som inte ville gå ner. Lördag natt bytte jag 7 blöjor och igår natt så bytte jag 3 blöjor. När Eddie vaknade igår så var han feber fri och är det fortfarande. Han har inte spytt sedan i fredagskväll men är fortfarande dålig i magen. Vägde han innan och han har gått ner 1,5kg stackaren då han knappt ätit på hela helgen. Men idag så drack han en hel flaska välling imorse och nu så åt han mat så min lilla buse börjar att komma tillbaka..

Inget kul när de är sjuka de små liven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0