Måndag 9:e Januari

Ja nu är helgen överstökad.

Idag så öppnade Öpnna förskolan igen efter juluppehållet.

Sara var ledig idag så hon och Oliver och mina barn gick dit idag.
Eddie har haft så konstiga sov tider nu när vi bara har varit hemma så igår så somnade han med oss i våran säng kl 22,30 så idag ställde jag kl på 08,00 så vi skulle hinna komma upp och iväg kl 09,00 måste få lite ordning igen så han somnar senast kl 20,00 på kvällen igen.
Cajsa somnade ivagnen på¨vägen hem och hon ligger ute och sover än.
Vi åt mat när vi kom hem och Eddie har nu somnat med Andreas på soffan så jag har gjort kladdkakemuffins.

Anneli kommer hit efter jobbet kl 13,30 så då ska det fikas och tjötas lite och se om hennes gravid mage har växt lite. Hon har bf den 1:a Juni så snart har hon passerat halvtid.

Min löpning går bara bättre och bättre.
Har sprungit nu i 5 veckor.
vecka 1 2 löprundor
vecka 2 3 löprundor
vecka 3 5 löprundor
vecka 4 3 löprundor
vecka 5 4 löprundor
Hade ju satsat på att komma iväg minst 2-3 gånger iveckan. Men som ni ser så har det blivit lite mer..
Och jag är riktigt stolt över mig själv..
Vill hinna gå ner 2 kg innan vi ska iväg till Egypten, men mitt mål är att gå ner 10 kg detta året!!
Måste ju försöka lägga om kosten lite också men det är inte lätt när man är en sådan godis råtta som jag är..

Tänk att på Torsdag så blir min son Eddie hela 2 år och Cajsa blir 3 månader på fredag.
Vill hitta på något roligt med Eddie på hans dag men vet inte riktigt vad? Tips mottages.. Vi har pratat om badhuset eller Monkey town..

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Ullrika

svar: tack själva! ja vi får se om de blir lagom till Ronja fyller eller om vi tar de innan, de märks ;) dop klänningen är nog redan förliten iaf ;)

2012-01-09 @ 15:12:48
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0