Måndag vecka 5

Tänk att snart har en hel månad gått av 2012. På onsdag är det 1 februari.
Det är många som fyller i Februari. Eddies kompis Oliver fyller 2 år min mamma, Andreas mamma och syster fyller med..  Idag vaknade Eddie kl 07.40 så lite sovmorgon blev det. cajsa vaknade 08.30 vi var på öppna idag när vi kom hem så åt vi mat Eddie vägrade att sova middag så vi åkte till mamma och stannade ett par timmar. När vi kom hem så tänkte jag att Eddie skulle få bada men han fick värsta brytet så det blev pyjamas på och lite välling så somnade han i min famn strax innan kl 19.00 Andreas jobbar till 22.15 så jag och Cajsa ska ha tv kväll titta på familjen annorlunda som börjar idag kl 20.00 sen efter det ska jag se Mammor och minimodeller imorgon börjar svenska top model måste se det har sett alla amerikanska säsonger. Och det svenska som gick för några år sedan..

Imorogn får vi se vad dagen har att bjuda på.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0