Natt helg..

Ja i helgen så jobbar Andreas natt så jag blir ensamen med barnen.
Det har gått jätte bra att lägga Edddie på kvällarna igår tog det nog knappt 20-15 min innan han somnade. Jag läser en saga för han i hans säng när den är slut så släcker han lampan. Jag säger god natt puss puss och så går jag ut ur rummet och stänger dörren och så sätter jag mig i soffan utanför. 2 gånger fick jag gå in till han då han ropade efter mig sen sov han till kl sju imorse då fick han sova hos mig en timme så kl åtta gick vi upp. och kl nio var vi på öppna förskolan. När vi kom hem vaknade Andreas så då åkte jag och hämtade pizza till middag och nu har jag och Sara gått spåret..



Cajsa hon växer.

Eddie med!!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Ullrika

skönt att de går bra med nattningen, hur gör ni för o få han sova en hel natt de gör inte Ronja =/

2012-01-20 @ 15:30:50
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Aha, Wilma vill inte heller ta tutten ibland hon tuttar lite sen tuggar hon bara på den eller vänder bort huvudet så de känns som de kanske är dags o sluta iaf.. Vi tänkte oxå ta de lungt o byta ut vissa mål till en början o sen sluta helt men om hon vill tutta på natten ett tag till kommer hon få göra de..

2012-01-20 @ 18:57:23
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Ja jag har oxå tänkt försöka få henne sluta dricka så mycket välling på natten. De är de första hon skriker när hon vaknar att hon vill ha välling men de ska hon ha fast hon har ätit jätte bra under dagen så vet inte om de mest är för hon vill man ska vara i rummet.. Men ska försöka göra som du säger ge henne vatten ist så kanske hon slutar o kan sova hela nätter.. Vissa nätter sover hon hur bra som helst o vaknar kanske en gång o andra kan hon vakna med 2-3 timmars mellan rum.. Tror inte hon vill ha så mycket välling egentligen för när mamma var här sov dom på madrass i hennes rum o hon sa inte välling en enda gång undernatten de var bara nån morgon hon ville ha. Men hon hade vaknat o ville hålla handen eller ha täcket..

2012-01-20 @ 19:01:00
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/
Postat av: Ullrika

Du har fått en award på min blogg....Så gå in o kika där :)

2012-01-21 @ 14:48:25
URL: http://mammashjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0