Onsdfag 11:e Januari

Idag så va vi på öppna nere på bvc de har eftermiddags öppet där på onsdagar 12,30-15,30.
Eddie lekte och stog i målade och busade med de andra barnen men rätt som det va så var han ledsen och höll sig för handen då hade en flicka bitait han. Han är riktigt röd efter hennes tänder nu men det hade inte gått hål som tur var. Nu ikväll när han badade så såg jag att hon även hade bitit han uppe på armen. Stackaren..

Ja idag kom jag iväg på en 2,58 km lång spring tur men det var jäkligt halt så tiden blev inte den bästa då jag fick gå mycket imellan.. Igår hade jag vilodag efter att ja sprungit 5 dar på raken.
Men det blev 2 promenader igår. På förmiddagen hängde vi med Sara att lämna Oliver på dagis. Sen på eftermiddagen så gick vi till affären och hem. Eddie åkte pulka både gångerna. Och så gjorde vi en snögubbe när vi kom hem och tur var väl det för idag är nästan all snö bort..

Igår så åkte jag och Cajsa till stan själva hade lite ärenden att uträtta.
Först till Apoteket sedan in på banken och sätta in pengarna som Cajsa fick av sin mormor och morfar i dop present sen till ploisen och gjorde ett pass till Cajsa då vi snart ska ut och resa.
Så fick lite gjort igår.
Imorgon fyller min lilla prins Eddie 2 år!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0